-->

2016. május 16.

Stagnálás.



Civil War, Bucky POV, angst drabble - kereken 100 szó.

Még vegyesek az érzéseim a filmmel kapcsolatosan, ez viszont a stáblista közbeni jelenet megnézése után egyből felmerült bennem, mint ötlet, így gondoltam jobb lesz, ha nem vész kárba. Meg hát, hiányoltam a keretes szerkezetet (ha átjönnek a megcsavart metaforák, fémöklözhetünk).
Érzem, a Marvel történetekkel is csodásan indul a kapcsolatom. Még csak nem is ship fic. Ez lesz nekem az első, ne bántsatok nagyon.

 


Lélegezz ki.

 
párafolt, megint olyan homályos minden.
Steve vonásai ismét ködbe vésznek.
így jobb lesz. ezt szeretném. eltűnni pár évre.

ez nem a halál és az is csak egy újabb élet.

megnyugvás
jobb lesz mindenkinek.

jeges

tizenkettő

délután
egy napszak véget ért. a másik most veszi majd kezdetét.
hidegfehér az ég, esőre készül. higgadj le.
mindjárt vége.

hűtőkamra
szemem összezárva pihen, az üvegfal már nem zavar össze.
Steve.
jól döntöttem.

három

bűnbocsánat
túl sokat esdekeltem. Howard.
nem eleget.

kiút
egyedül lerendezem. tudatomban rekedve, ketten maradunk,
 bűntudat meg én. mindaz amit tettem.

végtelen

repülő
hűvös levegő, telet idéz.
jégrecsegés.


Lélegezz be.

7 megjegyzés:

  1. asdadsfhf


    nem bírom, érted, nem bírom

    (pls megölsz ezzel)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *becsatlakozik a hörgésbe* szegény kis mirelit raccoonunk

      (Szívesen és örömmel folytatom a folyamatot)

      Törlés
  2. Nekem viszont nincsenek vegyes érzéseim ezzel a fickel, egyszerűen imádom! Az különösen tetszik, ahogy falhasználtad a hívószavakat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhhh boldog vagyok nagyon, hogy tetszett és hogy átjött a játék a hívószavakkal! Amint vége lett ennek a jelenetnek, elkezdtem agyalni azon, hogyan is lehetne keretet adni ennek az egésznek és mit lehetne kezdeni a kódszavakkal mert ez a szál viszont Baromira megfogott és foglalkoztatott egész film alatt. I need more Bucky (& Sam).

      Törlés
  3. Oké, én leülök a kis mentateámmal, megnyugodva, hogy elkezdtem megint a kommentelgetést, és akkor már nézzünk rá erre is, ha már egyszer megigértük. Nos, szépen visszagörgetek, megnyitom, amjd pislogok, hogy hát ez meg hol a fenében van?
    A másik oldalon.
    Itt már sejthettem volna, mert mit nekem cimkék és figyelmeztetések! Azok csak a gyengéknek valók!
    Így aztán vidáman vághatott pofon az első sor, majd a többi meg szépen beletaposott a sárba. Vedd dicséretnek, hogyha nem lennék eleve ilyen állapotban, amilyenben vagyok, akkor is villámgyorsan elértem volna. "kitöröl egy könnycseppet a bal szeme sarkából, és önt magának még egy kis teát"
    Először is gratulálok, amiért a hívószavakat is beletetted, csak megkoronázza az egészet, és rohadt szépen jön át az egész, hogy új jelentéseket társítasz hozzá, hogy Bucky kvázi újraprogramozza magát, hogy elrejtse a félelmét - mert ne mondja nekem senki, hogy nem fél ettől az egésztől, és csak Steve miatt tartja magát!
    A másik maga az egész hangulata és témája. Az a fajta bűntudat és "remélem ezzel minden rendben lesz" hozzáállás, hogy nem akar már több fájdalmat és halált, csak vezekelne... fuuuuhhhh. Egyszerűen s z é p és nagyon jól szerkesztett az egész. Mindent érzek, amit át akartál ezzel adni, csak éppen leirni nem tudom, mert rohadtul a hatása alatt vagyok. Valaki adjon már a szerencsétlennek egy jó terapeutát!
    Kimásolnám a kedvenc részeim, de akkor az egészet betehetném. Tényleg. Az meg, hogy végigvonul az egész alatt úgy éreztem magam, mint egy télelői napnyugtakor, amikor már jeges szél fúj,d e még csak eső esik. Hah, nagyon megfogtál.
    De azért a plafononelégettkurvaanyádat.

    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
  4. Hogy én erre miért csak most találtam rá?
    Alig vannak szavaim, de ez valami gyönyörű volt, ahogy párhuzamba állt a programozott szavakkal, ahogy egy lélegzetvétel alatt, de végre Bucky megnyugszik. Ohmygod, ez nagyon fájt. Mármint pozitív értelemben!
    És most megyek, megnézem újra a CW-t.

    VálaszTörlés
  5. Erre emlékszem, hogy valamikor erősen megkönnyeztem.

    Most is közel vagyok ehhez, ha már a Marvelhez már nem is annyira, de érzelmek, hallod, érzelmek.

    Plusz ez a mondat változatlan lélegzet-megakadósan gyönyörű:
    "ez nem a halál és az is csak egy újabb élet."
    El is mentettem magamnak most külön.

    VálaszTörlés