-->

2017. szeptember 14.

Fall Out Boy - Young And Menace


Visszatérek végre ehhez a hobbimhoz is. Merem őszintén remélni, több F.O.B.-ra számíthat még a blog, mert Pete Wentz költészete olyan dolog amit érdemesnek tartok terjeszteni. Meg az új album az valami észbontó lesz.
És mert a blogon az is megszokott, hogy mindegyik dalhoz fandomot kapcsolunk, mit mondhatnék - Mad therapy novellája után csak úgy zúdítja a Gonosz Klón feelseket az emberre.






Young And Menace

Túl sokáig haladtunk túl nagy tempóban
És sosem lett volna szabad ilyen messzire se jutnunk

S annyi fajta életet éltem, annyi életet megéltem
Asszem Isten legjobb, ha kétszer is végez velem
Öljön meg kétszer, mintha Nikki Sixx lenne a nevem
Újból a saját cipőmben találtam magam, de valahol te ott vagy és azt énekled:

Hopsz, már megint megtettem
Elfelejtettem mitől vesztettem el éppen a fejem
Ezt csak azért írtam, hogy rávegyelek, tekerd vissza az egészet
És hogy átadjak egy üzenetet: fiatal voltam és veszélyes

A valóság rossz oldalán ért engem a reggel
És itt ez az őrület is, folyamatosan bennem keringve
S míg a világ világ, míg az idő le nem jár
Még nem hiszem hogy ott tartok, de biztos, hogy már megérkeztem

Hopsz, már megint megtettem
Elfelejtettem mitől vesztettem el éppen a fejem
Ezt csak azért írtam, hogy rávegyelek, tekerd vissza az egészet
És hogy átadjak egy üzenetet: fiatal voltam és veszélyes

Ha ignorálom a mélységes véget
Csupán azért vagyok itt, hogy az eddigi legjobb lehessek
Mindössze a lélekelemzési vizsgálatért ugrottam be
Nem vagyok itt másért egyedül, egyes-egyedül
A bukásért

Túl sokáig haladtunk túl nagy tempóban

2 megjegyzés:

  1. Nyjuj, megemlítettél, köszönöm ;---;
    Ééééés nos hát igen
    Ez megint csak... Klón. Elejétől a végéig, keresztbe-kasul, visszafelé... Klón. A cikázó, hiperaktív, nyugodni nem akaró, pánikba hajló gondolatai.

    Köszönöm, FOB, hogy megalkottad, köszönöm Jávor, hogy lefordítottad.

    VálaszTörlés
  2. Persze, hogy megemlítettelek, ez a minimum ha már egymás agyát lakjuk be konkrétan az osztott gondolatainkkal

    Cégünk mindig az ön rendelkezésére áll, asszonyom

    VálaszTörlés