-->

2017. augusztus 27.

Talán



Kései órát leltünk
Lehet éppen túl korait
arra hogy megismerkedjünk.

Talán
korán mutattam meg, ahogy egykor gondoltam
Ugyan, ki vagyok
talán, talán.

Naptánc a borostyánban
Bú motoz a mosolyráncban

Talán
késő lesz ezt írnom, hogy bután eléd tárjam
Mintha tudnám, mit akarok
talán, talán.

Lehet megszánsz. Nem szeretném.
Szánnak elegen.
Nem kedvelem.

Ne szánj, egyre kérlek, sose tedd.
Különös időket élünk.
Majd elfelejted.
Különös az is, hogy élünk.

Majd elfelejted.

Naptánc a borostyánban
Bú motoz a mosolyráncban

Nézz ide megint, hadd lássam újra!

Ah boldogság, te kurva.


És mégha mindez csak egy vágyálom
Akkor is,
mit tehetnék.

Mindig te leszel a kedvenc Talánom.


2 megjegyzés:

  1. BRO BASZDKI Q---Q
    Ha a mi kis privát chatszobánkban lennénk, vagy szemtől-szemben hidd el még percekig szívesen hajtogatnám neked, hogy "baszdki", mert kb. ez az egyetlen szó, amit össze tudok kaparni, még percekkel az után is, hogy elolvastam.
    És akkor ha már elkezdtem, maradok a szép magyar szavaknál a későbbiekben is.
    Baszdki.
    Gyönyör.
    Kurvaszép.
    /boldogságtekurva/
    /baszdmegdeszép/
    A refrén meg belémégett. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. BRO Q.Q szeretem mikor ilyenekért szidol, és remélem hamarosan személyesen is a szemembe mondhatod a szidalmaidat a vers kapcsán (meg majd én is neked a te verseid miatt mert bro baszdki azok is de rohadt gyönyörűek egytől egyig)

      Törlés