-->

2016. október 16.

É-Esz-Em-Ár videó.mov



Hollywood Hírügynökség, formabontó videó leírás, Gonosz Klón főszereplésével - ha az unalmat valamivel ki lehetne fejezni. Az ez lesz.

Azaz egy Klón Autonóm Szenoros Meridián Válasza, ha egyedül marad a stúdióban. És nagyon nagyon unatkozik. És ha ő unatkozik ki szívja meg? Hát perrrsze, hogy Gergő és a csatorna.
Ez, ez csak maradjon köztünk. Én se tudom mi történt. Vírus-videó.
Szívbéli jósággal címezem Madhez.





Csend kavarog, haloványan folyik be az ablakon az utca zaj

Világítás a helyén áll jót magáért, a kamera metronóm pislog infra vöröset

és a kalap jobbra-balra-jobbra izeg, a szék nyekeregve mozog vele.

És cupp.

pffff, cupp-coppa-coppa-coppa

pffff.

coppa-coppa-cupp.

Klón ül és lefoglalják a tenyerei, speciálisan a hangjuk. Nem mókás? Nem, dögunalom.

De mondhatjuk mulatságosnak.

A bőrpárnák összeérnek, szétválnak és a kettő között gusztusosan felszólalnak.

coppa-coppa pffff

Megható melankóliája van a monoton marhulásának.

Balzsamosan zúg a videó többi üres hangsávja

Ecc-pecc kimehetsz, zölden felvibrál egy új sáv a Sony Vegasban, sutyorgó kis nesz holnapután kinevetsz

pfff, pff, cupp-cuppa pffffff

cédára csík zenére ugorj Béla  a medvére kuss.

Forog-forog a fekete karima

hol a Szirmairól másolt pofája látszik

hol a görgős szék farpofája.

Sétálunk sétálunk sustorog újból egy kis Bellát lenyakazunk

Csatt pffff coppa-cupp

Megugrik a zöld hullám - a térde véletlen a szekrénynek koccan

A frontális ütközése zaja szinte a teljes unalom koncepcióját lerombolja.

Semmi baj, motyogja

cuppa-cuppa

 nem fáj kurvára, iciripicirit pfffff copp-cuppa

elmúlik, hol tartottam? cuppa-cuppa Ja igen

Már az angol nyelvet gyalázza reciprokban

dnA lla sdik ni eht dooh emoc evaw dna ekash ruoy sdnah

Rusnya ruszki hangzása van

pfff coppa-coppa

doowylloH er’ew reven gniog nwod

És a visszhang

nwod nwod nwod

coppa-coppa pffffffffffffffffff

Megáll a szék az objektívvel szemben,

cut.

˙˙˙˙
­­­­

A videó eltávolítva.

Álmodozz csak

Új értesítés
HollywoodNewsAgency just uploaded a video: ASMR Chill és Fun EXKLUZÍV 48 perc!!!

Mi a fasz.

6 megjegyzés:

  1. Ó, hogy rohadnál ketté, te zseni, zseni ember.
    Egyrészt: ha te nekem ódámat zengtél az én szerény kis nyelvezetemről, akkor én itt konkrétan mit szóljak ehhez:
    "Megható melankóliája van a monoton marhulásának."
    Meg az egészhez, jesus, olyan hangulata van az egésznek, pedig ez csak egy pillanat, ha úgy vesszük, de hát látom az én drága, a mi drága Bandinkat, és esküszöm, még mindig esküszöm, hogy ennyi unalom egyszerűen nem létezik, és mégis van, mert Klónból kitelik, és óóóóó, hogy az a.
    Hjaj.
    Hjuj.
    Miért.
    Röhejesnek kéne lennie, de annyira Klón, hogy az fáj.
    Már ezért megérte, hogy elkezdtünk beszélgetni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még mindig nem hiszem el hogy ez a sztori létezik :"DDDDD szerintem még az esti meséim se voltak annyira randomok, mint ez.
      De igen, Már Ezért baszolút megérte, mert ilyen agyfaszt nélküled senkivel én soha se. De hála neked meg azért hála Szirmainak is, van egy Bandónk akivel ilyen ökörködéseket is valahogy meg lehet komolyítani, vagy csak elgörbíteni.
      A nyelvezetem és rímeim meg így lassan fél éves távlatban is pirulva köszöni kiakadásodat~

      Törlés
  2. Ui.: És továbbra is - MIK EZEK A VERSEK, KLÓN, TE JÓ ÉG!

    VálaszTörlés
  3. Még mindig jobb, mint a 'nyönyönyönyö'-s vámpír.

    VálaszTörlés
  4. Na ez.
    Ha a fékevesztett őrületnek van fizikai manifesztációja, ez lenne itt az.

    mi az isten történt itt és miért ennyire rohadtul KLÓÓÓÓÓÓN még mindig

    meg miért ennyire rohadt vicces még mindig, azt hittem ennél felnőttebb vagyok már
    (nem, nem igaz, most hazudtam, csak azért nem röhögök, mert köhögnék tőle)

    VálaszTörlés