-->

2018. január 17.

Úgy hiszem, még vagyok


Böfögtem fel alantas megállapításként egy filozófia és egy brit társ.ismeret vizsga között. Nagy mennyiségű filozófia anyag olvasása egy éjszaka alatt megviselő, de ugye vessen magára a procrastinatingelő nep egyszerű gyermeke. (tényleg agyamra ment)

Csak gyorsan bejelentkezek, hogy igen, még él a blog - inkább magam megnyugtatására írva ezt -, mindössze újabb hátasokat dobott velem az élet 2017 végén (mondjuk, egyszer végre a jó irányba? a legjobb helyen lakok perpill), most meg még a vizsgaidőszak utolsó bitjeit töltöm. Viszont jövőhéttől talán sikerül végre megint belefogni az alkotásba.

Amúgy eddig keserédesen élvezetes ez az egyetem dolog, enyhe éles váltás a refi gimi után; tudtam én ezt, csak nem sejtettem.
Izgalmasabb és elnyújtott beszámolók majd érkeznek a felgyülemlett díjas posztokkal, meg a befejezésre váró, de már elmentett blog bejegyzésekkel. Heads up, y'all, nagy dolgokat tartogat még nekünk az Univerzum!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése